خرید بلیط ارزان هواپیما

آژانس مسافرتی دلتابان ارائه کننده انواع بلیط هواپیما ، تور های داخلی و تور های خارجی

خرید بلیط ارزان هواپیما

۱,۷۱۴ بازديد

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

تور دقیقه نودی یا آنطور که بیشتر به گوش می خورد عنوان تورهای لحظه آخری است که پدیده ای پرطرفدار و البته پر از چالش برای آنها که مسافرانی که به دنبال سفرهایی با تخفیف های باورنکردنی هستند می باشد و اینکه کلی سوال در این خصوص پیش می آید و اولین سوالی که ذهنتان را مشغول کرده این است که آیا این نوع تورها اصلا قابل اطمینان هستند ؟ دومین سوال که بسیار هم مهم است آیا در ازای این هزینه کم شده ، ارائه سرویس ها و خدمات نیز کمتر خواهند شد ؟ و سومین سوال اینکه این تورها دقیقا چه تفاوتی با بقیه تورها دارند ؟

در اینجا به شما خواهیم گفت ، تورهای لحظه آخری به توری گفته میشوند که دقیقا در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ امکان پذیر بودن ثبت نام برای آن تور قرار بگیرد و در ضمن ظرفیت تور تکمیل نشده باشد ، بنابراین آژانس های مسافرتی و هتل ها در وحله اول با کم کردن سود و در وحله دوم با پذیرش مسافران جهت متضرر شدنشان اقدام به ارائه آفرهایی برای فروش و خالی نماندن ظرفیت مابقی خود می کنند و توجه داشته باشید که این فاصله زمانی معمولا بین 1 تا 3 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام تور و اجرای آن تور برای مقاصد داخلی می باشد.

مهم است بدانید که آژانس های مسافرتی معتبر اغلب به میزان قابل توجه و بالایی بلیط برای مقصدی معین و در زمانی معین را خریداری می کنند و در صورتی که با فرارسیدن زمان پرواز آن سفر تعداد مسافرین به حد نصاب نرسیده باشد ، آژانس مجبور می شود با صندلی های خالی و بلیط هایی که فروش نرفته کاری کند که ضرر نکند و در نهایت برنامه خود را با هواپیمایی که چارتر کرده به سرانجام می رساند و در ضمن دانستن این نکته ضروری است که این آفرها تنها برای مقاصدی که چارتر شده اند و عدم تکمیل ظرفیت آن باعث ایجاد ضرر مالی سنگینی برای آژانس مورد نظر خواهد شد، پیش می آید و اینکه در هیچ صورتی برای مقصدی کم مسافر آفر و تخفیفی صورت نمی گیرد .

تور کیش

شما اگر مسافر تورهای داخلی مثل تور کیش ، تور مشهد و ... هستید می توانید روزانه به سایت مراجعه کنید و تورهای داخلی لحظه آخری را برای مقصد مورد نظر خودتان با قیمت های عالی البته با حفظ امکانات و خدمات ، نکته ای که باید اطلاع داشته باشید این تورها مختص مسافرانی است که محدودیت زمانی نداشته باشند و همیشه چمدان به دست به دنبال تورهای لحظه آخری یا چارتر باشند چرا که تنها 2-3 روز به تاریخ تور ارائه می شوند چرا که این آژانس ها بلیط های باقی مانده را با تخفیف هایی بین 10 تا 50 درصد به فروش می رسانند و اگر چه این موضوع از نظر مالی برای مشتریان مقرون به صرفه است ولی از نظر برنامه ریزی و ساعت پرواز هیچ حق انتخابی باقی نمی گذارد ، پس حواستان به این موضوع باشد .

البته باید این را هم در نظر بگیرید که تورهای لحظه آخری یا برای کشورهایی است که ویزا نمی خواهند مانند تور ارمنستان ، تور ترکیه و تور گرجستان و... و یا برای شهرهایی هستند که تایم طلایی سفر به آنجا گذشته و موضوع مهم اینجاست که این تورها از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد و معمول ندارد پس جای نگرانی نیست و طبق قانون هیچ امکاناتی نباید برای خریدار محدود بشود و این تور برای شما این طور است که در پرواز شما هیچ تغییری ایجاد نمی شود برای مثال شما در کنار کسی نشسته باشید که بلیط 900 هزار تومانی خریداری کرده اما شما بلیط 500 هزار تومانی تهیه کردید به یک میزان امکانات و خدمات را دارید و هیچ تفاوتی وجود ندارد .

مفهوم تورهای لحظه آخری چیست؟

برای درک بهتر مفهوم تور لحظه آخری ابتدا شما را با مفهوم بلیط چارتر آشنا کنیم ، چارتر بلیط اگر بخواهیم با زبان ساده بگوییم به رزرو بلیط های یک پرواز خاص توسط یک آژانس هواپیمایی گفته می شود که با توجه به موارد مهمی اعم از : مقصد پرواز، فصل سال ، اندازه هواپیما و میزان مشتریان ثابت هر آژانس متغیر می باشد و اینکه حالا فرض کنید که یک آژانس هواپیمایی بلیط های پروازهای یک سال آینده خود را به دلیل هزینه تمام شده کمتر به تعداد بالا به هنگام خرید در اصطلاح بصورت عمده خریداری می کند که این کار آسانی نیست و آن آژانس با تکیه بر پیش بینی های کارشناسانه و تجربیات بالا و قبلی خود اینکار را انجام می دهد که بر فرض در یکی از همین پروازها ، به هر دلیلی مثلا بد بودن آب و هوا، بروز مشکلات غیر قابل پیش بینی ، شرایط نا مطلوب شهر و کشور مقصد و هزاران دلیل موجه بلیط های این پرواز که هزینه آن هم از قبل پرداخت شده فروش نرفته است و عملا صندلی های پرواز شما در هواپیما خالی است در چنین مواقعی مدیر آژانس هواپیمایی چه تدبیری می اندیشید؟ !

چگونه پرواز ارزان پیدا کنیم؟

افراد سفر را به عنوان یک تفریح پرهزینه می شناسند. همچنین دسته ای دیگر اعتقاد دارند فقط با هزینه زیاد است که می شود از سفر لذت برد. اما امروزه در جهان نوع دیگری از سفر در جریان است؛ سفرهای ارزان. با بررسی سفرنامه های افرادی که این نوع سفر را انتخاب می کنند می توان دریافت که بسیار لذت بخش است.

وسیله نقلیه و روش حمل و نقل یکی از مهم ترین بخش های هر سفر است. اگر قصد دارید بین کشورهای دور یا بین قاره های مختلف سفر کنید احتمالا نیاز دارید از هواپیما به عنوان وسیله نقلیه اصلی استفاده کنید. قیمت پرواز خصوصا برای مسافت های طولانی، گران است و می تواند هزینه هایی که برای سفر در نظر گرفتید را افزایش دهد .

برای جلوگیری از این اتفاق راه هایی وجود دارد که به آنها می پردازیم: یکی از رایج ترین روش ها برای پیدا کردن بلیت ارزان برای هواپیما، سفرهای لحظه آخری است. بلیت های لحظه آخری عموما ارزان هستند و می توانند مقدار زیادی از هزینه شما را کاهش دهند. اما روش دیگری نیز وجود دارد که برعکس این روش است: رزرو بلیط هواپیما است. تحقیقات نشان داده اند که اگر ۶ هفته زودتر برای پیدا کردن بلیط جست وجو کنید می توانید بلیت هایی با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید. همچنین بر اساس همین تحقیقات مشخص شده پروازهایی که در روزهای میانی هفته حرکت می کنند، ارزان تر هستند و پروازهایی که صبح زود انجام می شوند نیز قیمت پایینی دارند. یکی دیگر از راه هایی که می تواند به کم کردن هزینه پرواز کمک کند، سفرهای یک طرفه است. افراد معمولا بلیت های رفت و برگشت رزرو می کنند و هزینه را به صورت یک جا پرداخت می کنند. اما اگر یک پرواز بدون برگشت به سمت مقصد رزرو کنید و در پایان سفر یک بلیت برای برگشت خود بخرید، احتمالا پول کمتری پرداخت خواهید کرد. اگر در این روش مقداری هم انعطاف پذیر باشید و بتوانید زمان سفر خود را دو تا سه روز (بنا به وضعیت قیمت ها) افزایش دهید، بلیت های ارزان تری در انتظار شما خواهند بود. از سوی دیگر، یکی از راه هایی که معمولا به آن پرداخته نمی شود، پیدا کردن آژانس های هواپیمایی نوپا و تازه است. این آژانس ها برای جلب مشتری تخفیف ها و پیشنهادهای خوبی ارائه می دهند. همچنین تمام تلاش خود را می کنند که بهترین سرویس را ارائه دهند. ازسوی دیگر اگر مشتری دائم یک آژانس باشید، تخفیف ها و پیشنهادهایی برای شما در نظر گرفته خواهد شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و هرچه بیشتر شدن استفاده از فضای مجازی، فعالیت آژانس های هواپیمایی در این فضا روز به روز بیشتر می شود. پس اگر آنلاین باشید و صفحات آژانس ها را در شبکه های اجتماعی بررسی کنید، می توانید از پیشنهادهای ویژه و تخفیف هایی که این آژانس ها برای مشتریان در نظر می گیرند، بهره مند شوید .

راهکارهای انتخاب یک آژانس مسافرتی مناسب جهت خرید تور

سفرهای گروهی این روزها یکی از پرطرفدارترین انواع سفرها هستند که در بین گردشگران دنیا جا افتاده است. برای اولی در سال ۱۸۴۱ بود که فردی به نام توماس کوک تصمیم گرفت تا عده ای از افراد را به طور دست جمعی به سفر ببرد. از آن به بعد دیری نگذشت که این روش از سفر کردن در بین عموم مردم جا افتاد و به نوعی یک صنعت به نام توریسم را در دنیا به وجود آورد. از همین رو شرکت های زیادی در دنیا و ایران خودمان در این زمینه مهم در حال فعالیت هستند و تورهای گردشگری متنوعی را برگزار می کنند. اما سوالی پیش می آید این است که چطور یکتور مناسب از بین این همه شرکتی که در حال فعالیت در زمینه گردشگری هستند، انتخاب کنیم. می خواهد با ارائه راه کارهایی به شما بگوید که چه اطلاعاتی برای تشخیص یک آژانس مسافرتی مناسب جهت انتخاب تور مناسب است، همراه ما در ادامه انتخاب آژانس مسافرتی مناسب باشید .

تور ارزان

  • سابقه ی کار آژانس چند سال است؟

برای انتخاب تور از شرکت های مسافرتی باید از مدت زمانی که این شرکت در زمینه گردشگری و ارائه تورهای مسافرتی در حال فعالیت است نیز مطلع شوید. علت این امر این است که هر چه سابقه شرکت بالاتر باشد یعنی دامنه فعالیت ها و مسافران این شرکت گسترده بوده و باعث پایداری شرکت تاکنون شده است، همچنین داشتن سابقه ی طولانی در زمینه ای باعث می شود که آن شرکت تخصص ویژه ای در این زمینه بدست بیاورد.

  • کدام نوع سفر را به صورت تخصصی اجرا می کند؟

یکی دیگر از مواردی که باید به آن در هنگام خرید تور از آژانس مسافرتی مورد نظر توجه ویژه داشته باشید، تخصص آن شرکت در برگزاری تور مورد نظر شما است. به طور مثال برخی از آژانس ها به طور اختصاصی بر روی شهر استانبول کار می کنند. از همین رو در برگزاری تورهای مربوط به استانبول تخصص و تبحر خاصی دارند و از تمامی جهات رفاه حال مسافران را در نظر می گیرند .

آنچه باید قبل از تهیه بلیط هواپیما بدانید

اگر قصد سفری هوایی دارید همیشه خرید بلیط هواپیما یکی از دغدغه های سفر می شود، در هنگام خرید بلیط اینکه هزینه آن چقدر است از نکات کلیدی برای انتخاب مقصد سفر می شود، معمولا ایرلاین های زیادی به مقصد شما می روند و اینکه چگونه بلیط ارزان هواپیما پیدا کنید کمی سخت است، در این جور مواقع معمولا به آژانس های هواپیمایی زنگ زده و قیمت می گیرید اما گاهی شاید این روش جواب ندهد و شرایط را پیچیده تر کند. گاهی ناگهان تصمیم به سفر می گیرید و در همان لحظه به فکر بررسی قیمت ها می افتید تا قیمتی مناسب را پیدا کنیم ، با دلتابان همراه باشید تا از رازهای خرید بلیط با قیمتی مناسب آگاه شویم .

خرید بلیط هواپیما زودتر از موعد

در زمانی که پروازها مسافران بسیاری دارند اگر خریدن بلیط هواپیما را به لحظات آخر موکول کنید گاهی مجبور می شوید نسبت به سایرین هزینه بسیار بیشتری را پرداخت کنید و شاید اصلا بلیط گیرتان هم نیاید، پس برای ایام تعطیلات و روزهای خاص اگر قصد سفر دارید و می خواهید قیمت بلیط هواپیما برایتان مناسب باشد، ماه ها زودتر به فکر خرید بلیط بیفتید .

خرید بلیط های لحظه آخری

بلیط لحظه آخری و یا بلیط چارتر اگر از جای معتبر خریداری نشود گاهی می تواند خیلی دردسر ساز شود و حسابی سفر را به کام شما تلخ کند. گول تبلیغات کذب را نخورید و با عجله تصمیم به خرید بلیط نگیرید چون در این صورت احتمال اینکه با هواپیمایی بی کیفیت و ساعات نامناسبی پروازی روبرو شوید زیاد است عاقلانه تصمیم بگیرید و با برنامه ریزی قبلی سفر کنید .

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کی است

وقتی در نظر دارید بلیط هواپیما تهیه کنید همیشه این سوال پیش می آید که این بلیط را در چه زمانی تهیه کنید تا برای شما هزینه کمتری داشته باشد، بعضی از سایت ها هستند که قیمت های بلیط را پیش بینی می کنند حتما آن ها چک کنید تا تصمیم بهتری بگیرید معمولا گفته می شود که بهترین زمان خرید بلیط ۴۵ تا ۵۰ روز قبل از زمان پرواز است اما رعایت این نکته همه جا و همه وقت جواب نمی دهد! گاهی شاید بهتر باشد که پرواز های برون مرزی که برنامه ریزی بلند مدتی دارند را حتی ۵ تا ۶ ماه زودتر رزرو کنید تا هزینه کمتری داده باشید .

از اصل انعطفاف پذیری استفاده کنید

تحقیق کنید و ببینید مقصد شما چند فرودگاه دارد چون گاهی پرواز به سمت یک فرودگاه از دیگری ارزان تر است و اینطوری کلی می توانید هزینه سفر را کاهش دهید، گاهی می توان برای کم کردن بیشتر هزینه ها کمی منعطف بود .

تور لحظه آخری

حواستان به تخفیف ها باشد

آژانس های مسافرتی گاهی تخفیف ها و مزایای ویژه ای را برای رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و تورهای مسافراتی ارائه می دهند که می توانید با عضویت در کانال ها و باشگاه ها از این تخفیف ها مطلع باشید تا اگر به کارتان آمد از آن ها استفاده کنید، این خیلی مهم است که خیلی زودتر از بقیه از تخفیف ها آگاهی پیدا کنید چون خیلی ها چشم انتظار این مزایای ویژه هستند و فرصت زود از دست می رود.

تور لحظه آخری

تور اروپا

تور کانادا

تور روسیه

تور تایلند

تور ارمنستان

تور گرجستان

بلیط هواپیما

تور کیش

تور مشهد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.