طعم غذاهای سنتی در سفر با تور مشهد

آژانس مسافرتی دلتابان ارائه کننده انواع بلیط هواپیما ، تور های داخلی و تور های خارجی

طعم غذاهای سنتی در سفر با تور مشهد

۱,۶۵۵ بازديد

تور مشهد را می توان در برنامه سفرهای نوروزی خود جای داد. در سفر با این تور علاوه بر مکان های مذهبی همچون حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنین مسجد گوهرشاد می توان از مکان های تفریحی مانند موزه نادری نیز دیدن نمود. در ادامه به معرفی مراکز خرید و رستوران های این شهر که در سفر با تور شهر مشهد می توان به آنها مراجعه کرد خواهیم پرداخت.

سفر زیارتی با تور مشهد


تور مشهد را می توان یکی از تورهای زیارتی داخلی به شمار آورد که افراد بسیاری برای رزرو آن در طول سال و ایام مختلف اقدام می کنند. از مهمترین ویژگی های این تور زیارتی خدماتی است که در آن برای رفاه حال مسافران ارائه می شوند. تور زیارتی مشهد یک فرصت مناسب برای یک سفر زیارتی و سیاحتی می باشد. در این شهر علاوه بر حرم مطهر امام رضا علیه السلام اماکن تفریحی و گردشگری متعددی نیز وجود دارند که افراد در سفر با تور مشهد می توانند از زیبایی ها و جاذبه های آنها لذت ببرند.

در سفر با این تور به راحتی می توانید اقدام به رزرو هتل کنید و بهترین اقامت را با مناسب ترین بلیط هواپیما تجربه کنید. در مطلب امروز سعی داریم این تور زیارتی را برای شما بیشتر معرفی کنیم تا در زمان رزرو بتوانید تمامی جوانب را مورد ارزیابی و بررسی های لازم قرار دهید. اگر تمایل دارید این شهر مذهبی را برای سفر خود انتخاب کنید توصیه می کنیم همچنان با ما همراه باشید تا با مجموعه ای از خدمات آن در بخش های بعدی این مطلب بیشتر آشنا شوید.

اهمیت سفر با تور مشهد


همانطور که در بخش ابتدایی این مطلب نیز عنوان کردیم در میان تورهای مسافرتی و زیارتی داخلی تور مشهد از مهمترین آنها محسوب می شود چرا که میزان متقاضی برای رزرو این تور در طول سال به نسبت دیگر تورها بیشتر می باشد؛ اما چرا بسیاری از افراد برای سفر زیارتی خود این تور را انتخاب می کنند. تور مشهد دارای خدمات منحصر به فردی است که از مهم ترین آنها می توان به رزرو بلیط های رفت و برگشت اشاره کرد. سفر با تور مشهد برای بسیاری از افراد کاملاً به صرفه می باشد چرا که می توانند از طریق آن هزینه های بلیط و هتل خود را به خوبی مدیریت کنند.

تور مشهد

گارانتی هتل نیز از مهمترین ویژگی های این تور مسافرتی و زیارتی است که افراد بدون هیچ گونه دغدغه فکری می توانند خدمات و امکاناتی که در آن ارائه شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند اگر تمایل دارید تور مشهد را برای سفر خود رزرو کنید توصیه می کنیم از طریق سایت مورد نظر که مجری تورهای زیارتی و داخلی است این مهم را به انجام برسانید. قبل از رزرو تور توصیه می کنیم اعتبار آژانس های مسافرتی و گردشگری را جویا شوید.

خدمات تور مشهد


تور ارزان مشهد نیز همانند دیگر تورهای مسافرتی و زیارتی از خدمات متنوعی برخوردار است که برای بسیاری از رزرو کنندگان آن حائز اهمیت می باشند. از مهمترین خدمات و امکانات این تور می توان به ترانسفر فرودگاهی برای استقبال از مسافران اشاره کرد. از طریق این خدمات می توانید حمل چمدان خود را به افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند بسپارید. از دیگر خدمات این تور زیارتی می توان به رزرو بهترین هتل های مشهد اشاره کرد مشهد شهری است زیارتی که در آن هتل های متعددی تأسیس شده اند تا زائرین و مسافران این شهر بتوانند از امکانات و خدمات آنها بهره مند شوند.

در سفر به تنهایی امکان رزرو بهترین هتل برای شما بسیار کم است اما در سفر با تور مشهد می توانید در بهترین هتل های این شهر اقامت کنید. از دیگر خدمات این تور می توان به رزرو بلیط رفت و برگشت به صورت های مختلف اشاره کرد. اگر بلیط سیستمی برای شما رزرو شود امکان کنسلی وجود دارد اما به شرط پرداخت جریمه، در صورتی که بلیط هواپیما چارتر برای شما ثبت شده باشد امکان کنسلی به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

هزینه و قیمت تور مشهد


تور مشهد دارای هزینه و قیمت مشخصی نیست، در واقع بسیاری از تورهای مسافرتی بر اساس ویژگی هایی که دارند از قیمت های مختلفی نیز برخوردار می باشند. به عنوان مثال در سفر با تور زیارتی مشهد هتلی که قرار است در آن اقامت داشته باشید می تواند هزینه تور را تحت تاثیر قرار دهد. وعده های غذایی که در هتل ارائه می شوند نیز می توانند در تعیین هزینه تور بسیار تاثیرگذار باشند. در برخی از تورها وعده های غذایی به صورت های مختلف ارائه می شوند.

به عنوان مثال وعده صبحانه در اغلب تورهای مشهد در برنامه آنها جای گرفته است تا مسافران با خیال راحت تر بتوانند هزینه های خورد و خوراک خود را مدیریت کنند. از دیگر ویژگی هایی که هزینه ی این تور می تواند بر اساس آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد بلیط و نوع کلاس پروازی است که برای سفر به این شهر می بایست در تورها در نظر گرفته شود. بلیط ها بر اساس کلاس های پروازی و همچنین خدمات قیمت گذاری می شوند که بر اساس آن می توانید این مهم را نیز برای تعیین قیمت تور مشهد مورد بررسی های لازم قرار دهید.

حضور راهنمای کاربلد در سفر با تور مشهد


در سفر با تور مشهد فردی به عنوان لیدر یا راهنمای کاربلد همراه شما خواهد بود تا بتواند اماکن توریستی گردشگری شهر مشهد را برای شما بازگو کند. در سفر با تور زیارتی مشهد می توانید در کنار راهنمای تور در رابطه با مکان های توریستی، تفریحی و زیارتی این شهر سؤالات خود را پرسیده و جواب آنها را دریافت کنید.

در واقع یک لیدر و راهنما می بایست در کار خود حرفه ای بوده و بتواند تمامی سوالات گردشگران در حیطه گردشگری در شهر مشهد را پاسخگو باشد. این نکته را فراموش نکنید که در برخی از تورهای مسافرتی وجود لیدر و راهنما کمتر مشاهده می شود. وظیفه یک لیدر در تور مشهد همان طور که نیز عنوان کردیم پاسخگویی به سوالات مسافران و معرفی کامل مکان های گردشگری و زیارتی این شهر توریستی است.

اماکن مذهبی در سفر با تور مشهد


سفر با تور مشهد برای بسیاری از افراد اهداف مختلفی در پیش خواهد داشت که یکی از مهمترین آنها سفر به مکان های مذهبی این شهر توریستی می باشد. در مشهد چندین مکان مذهبی وجود دارند که یکی از مهمترین و در عین حال اصلی ترین آنها حرم امام رضا علیه السلام می باشد که خود به بخش های مختلفی تقسیم شده است. بسیاری از زائرین از نقاط مختلف کشور و دنیا برای زیارت این حرم مطهر به مشهد سفر می کنند. مسجد گوهرشاد نیز یکی دیگر از اماکن مذهبی در این شهر شناخته می شود.

آرامگاه سید ناصر و یاسر نیز از دیگر اماکن محسوب می شوند که در نوبه خود برای بسیاری از افراد دارای اهمیت مذهبی می باشند. یکی دیگر از اماکن مذهبی مشهد که در سفر با تور این شهر می توانید به آن مراجعه کنید آرامگاه خواجه ربیع است تاریخچه ساخت آن مربوط به زمان صفویان می باشد. آرامگاه خواجه اباصلت هروی و همچنین گنبد خشتی نیز از دیگر اماکن مذهبی شناخته شده در این شهر محسوب می شوند که در سفر با تور مشهد بسیاری از افراد به زیارت آنها می روند. در دو بخش بعدی به معرفی دو مورد از این امکان خواهیم پرداخت.

زیارت مسجد گوهرشاد در سفر با تور مشهد


همانطور که در بخش قبلی عنوان کردیم از اماکن مذهبی که در سفر با تور مشهد می توانید به آن مراجعه کنید مسجد گوهرشاد می باشد. این مسجد تاریخی که در قسمت جنوبی حرم مطهر امام رضا واقع شده است به نوبه خود دارای معماری اصیل ایرانی و اسلامی است که در کاشی کاری های منحصر به فرد آن می توان این معماری را به خوبی مشاهده نمود. از مهمترین ویژگی های این مکان زیارتی ایوان هایی است که در آن به چشم می خورند.

تور ارزان مشهد

چهار ایوان در این مسجد بنا شده است که باعث تعجب بسیاری از بازدیدکنندگان عزیز می گردد. از ویژگی های این مسجد که در سال 88 تاسیس شده است می توان به تردد بسیار زائران به آن اشاره کرد. همجوار بودن مسجد گوهرشاد کنار حرم مطهر باعث شده بسیاری از افراد از این مسجد نیز در کنار بارگاه امام رضا علیه السلام دیدن کنند. در سال 1084 هجری قمری این مسجد تاریخی با سوانح طبیعی همچون زلزله مواجه شد که در آن سال ها با خسارت های بسیاری روبرو گردید. 9400 متر مربع زیر بنای مسجد گوهرشاد می باشد که در سفر با تور مشهد می توانید از هفت شبستان آن نیز دیدن کنید.

گنبد خشتی در لیست امکان مذهبی تور مشهد


در سفر با تور مشهد در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و مسجد گوهرشاد می توانید به یکی دیگر از مکان های تاریخی و در عین حال مذهبی این شهر نیز مراجعه کنید. این مکان که آرامگاه یکی از نوادگان امام موسی بن جعفر می باشد دارای نمای گنبدی شکلی است که در ساخت گنبد آن از خشت استفاده شده است. این آرامگاه مربوط به سلطان غیاث الدین محمد می باشد که یکی از سادات شناخته شده مشهد در قرون مختلف محسوب می شد.

از مهمترین ویژگی های این گنبد می توان به مرمت آن در دوران قاجاریه اشاره کرد. یادآور شویم که مکان نام برده شده دارای دو بخش با معماری منحصر به فردی است که به زیر گنبد و بخش ورودی تقسیم شده اند. گنبد خشتی در سال ۱۳۴۵ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده که این موضوع باعث جذب بیشتر توریست به این منطقه برای دیدن گنبد خشتی شکل آن شده است. در اطراف کوچه سیاه آب و همچنین در نزدیکی خیابان طبرسی می توانید این گنبد خشتی را در سفر با تور مشهد مشاهده کنید و از معماری بی نظیر آن لذت ببرید.

مکان های تفریحی در سفر با تور مشهد


سفر با تور مشهد علاوه بر اینکه یک سفر زیارتی را برای شما به همراه خواهد داشت می تواند جذابیت دیدن مکان های گردشگری و تفریحی این شهر را نیز برایتان به ارمغان آورد. اگر وارد شهر مشهد شوید علاوه بر مکان های مذهبی این شهر اماکن تفریحی و گردشگری دیگری نیز نظر شما را به خود جلب خواهند کرد که از مهم ترین آنها می توان به آرامگاه فردوسی، موزه نادری، طرقبه، دهکده ییلاقی شاندیز همچنین پارک وکیل آباد و چندین مورد دیگر اشاره کرد.

هر کدام از مکان های عنوان شده دارای جذابیت های منحصر به فردی می باشند که در مراجعه به آنها می توانید از زیبایی های طبیعی و بکر شان لذت ببرید. اگر اهل سفر با تور مشهد هستید مطمئناً در برنامه آن با چندین مکان گردشگری و تفریحی نام برده شده مواجه خواهید شد که می توانید اطلاعات مناسبی در رابطه با تاریخچه آنها از طریق لیدر تور زیارتی مشهد کسب کنید. در برنامه این تور مکان های تفریحی و گردشگری متعددی جای گرفته اند که برای انتخاب آن می توانید با کارشناسان مربوطه از طریق سایت مورد نظر در ارتباط باشید.

تفریح و شادی در شهربازی ملت در سفر با تور مشهد

تور لحظه آخری مشهد
در سفر با تور مشهد علاوه بر مکان های تفریحی و مذهبی می توانید به شهربازی و پارک بزرگ این کشور که با نام ملت شناخته می شود نیز مراجعه کنید. بزرگترین چرخ و فلک منطقه در این مکان جای گرفته است که لقب هجدهمین چرخ و فلک دنیا را به خود اختصاص داده است. شما عزیزان می توانید مجموعه ای از مکان های تفریحی از جمله دریاچه، استخر روباز کتابخانه و پارک را در این مکان مشاهده کنید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

نکته مهم در رابطه با پارک ملت وجود گیاهان سرسبزی محیط اطراف آن است که نظر شما را به خود جلب خواهند کرد. اگر علاقه مند به ورزش هایی همچون تنیس، فوتبال و والیبال هستید می توانید در پارک ملت در بخش های تعیین شده از آنها لذت ببرید. این مکان در اطراف بزرگراه وکیل آباد و در غرب شهر مشهد جای گرفته است.

منظره زیبای طرقبه در سفر با تور مشهد


با طی کردن مسافت 18 کیلومتری از مشهد می توانید به یکی از دهکده های ییلاقی این شهر با نام طرقبه نزدیک شوید که می تواند یکی از مکان های تفریحی تور مشهد به شمار آید. این مکان با آب و هوای خوش و لطیف دارای مکان های تفریحی متعددی است که می توان به رودخانه دهبار، داغستان، بند گلستان و چندین مکان دیگر اشاره کرد.

جاری شدن رودخانه در اطراف برخی از رستوران های این دهکده زیبایی خاصی به محیط القا کرده است که برای بسیاری از مسافران تور مشهد از جذابیت خاصی برخوردار است. بهترین زمان برای سفر به طرقبه ایام نوروز و پاییز است هر چند زمستان های پوشیده از برف این منطقه برای بسیاری جالب و دیدنی است. در سفر با تور مشهد توصیه می کنیم دیدن روستای زیبای نقندر در طرقبه را از دست ندهید.

طعم غذاهای سنتی در سفر با تور مشهد


مشهد یکی از شهرهای سنتی و قدیمی کشورمان است که در کنار مکان های دیدنی و مذهبی اش دارای غذاهای محلی بی نظیر و خوش طعم می باشد. اگر وارد این شهر شوید رستوران های متعددی نظر شما را به خود جلب خواهند کرد که در آن انواع غذاهای محلی این شهر پخت و سرو می شوند. از مهمترین غذا های محلی شهر مشهد می توان به کباب شیشلیک شاندیز اشاره کرد که طرفداران خاص خود را دارد.

از دیگر غذاهای محلی این شهر می توان به دیگچه مشهدی اشاره کرد که به عنوان یک دسر محلی در این شهر شناخته می شود و در اغلب رستوران های آن سرو می گردد. غذای مهم بعدی که در شهر مشهد در اغلب خانه های این شهر طبخ می شود غذایی با نام شله است. در پخت این غذا از حبوبات استفاده می شود و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. از غذاهای ارزان و خوش طعم این شهر که پخت آن بسیار سریع و راحت است می توان به یتیمچه اشاره کرد. این غذا در اغلب شهرهای دیگر با روش های مختلف پخت می گردد. در سفر با تور مشهد چشیدن طعم غذاهای این شهر را به هیچ عنوان از دست ندهید.

وعده های مختلف در رستوران معروف در سفر با تور مشهد


در سفر با تور مشهد می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران های شناخته شده این شهر سفارش داده و نوش جان کنید. رستوران کریم یکی از این رستوران ها شناخته می شود که از سال 1359 از مشتریان خود با بهترین مواد غذایی میزبانی می کند. اگر اهل غذاهای ایتالیایی هستید می توانید در سفر با تور مسافرتی مشهد به رستوران باغ زیتون 2 که در بلوار سجاد جای گرفته است مراجعه کنید. از رستوران قدیمی و در عین حال معروف و شناخته شده مشهد می توان به رستوران معین درباری اشاره کرد.

معماری و دکوراسیون این رستوران باعث جذابیت آن شده است به طوری که آینه کاری روی دیوارها و سقف آن باعث جلب توجه مراجعه کنندگان می شود. در کنار انواعی از غذاهای ایرانی می توان شیشلیک را به عنوان غذای اصلی این رستوران مشاهده نمود. در سفر با تور مشهد می توانید از میان رستوران های این شهر بهترین و شناخته شده ترین را برای سرو غذاهای خود انتخاب کنید.

مراجعه به مراکز خرید در سفر با تور مشهد


اگر در سفر با تور مشهد به فکر خرید سوغاتی و هدیه هستید نگران نباشید چرا که در این شهر مراکز و مجتمع های بزرگ و کوچک تجاری برای این امر تاسیس شده اند. مرکز خرید پروما یکی از این مکان ها شناخته می شود که تنوع محصولات در فروشگاه های آن بالا است. پوشاک، لوازم خانگی، خشکبار، صنایع دستی و چندین محصول دیگر را می توان از این مرکز خرید تهیه نمود. مجتمع تجاری الماس شرق با برخورداری از 1238 واحد تجاری در شش طبقه نیز محصولات مختلفی را برای فروش عرضه می کند. انواع طلا، بدلیجات و نقره را می توان در واحدهای این مرکز خرید مشاهده کرد. در سفر با تور مشهد می توان به مراکز خرید دیگری همچون آرمان و تجاری وصال نیز مراجعه نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.