اطلاعاتی در مورد تور دبی

آژانس مسافرتی دلتابان ارائه کننده انواع بلیط هواپیما ، تور های داخلی و تور های خارجی

اطلاعاتی در مورد تور دبی

۱,۵۷۷ بازديد

جاذبه های گردشگری شهر دبی

شهر دبی به دلیل موقعیت عالی خود در بهترین مکان قرار دارد و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد. این جاذبه ها در گوشه و کنار این شهر قرار دارند که جذابیت بسیار زیادی برای بازدیدکنندگان دارند. مسافران تور دبی بهتر است از این جاذبه های دیدنی شهر بازدید کنند و یک تجربه منحصر به فرد از این شهر داشته باشند.

آبنما و فواره دبی

یکی از معروف ترین جاذبه های شهر دبی آبنما و فواره این شهر می باشد که در دریاچه مصنوعی برج خلیفه قرار دارد. این آبنما آب را به ارتفاع 275 متری پرتاب می کند. چند هزار نورافکن و چندین پروژکتور در این آبنما وجود دارد که زیبایی منحصر به فردی برای مسافران تور دبی دارند. در این آبنما موسیقی بی کلام، پاپ و موسیقی عربی پخش می شود. مسافران می توانند به رستوران ها و کافه های اطراف این آبنما بروند و نه تنها از بهترین غذاهای این مکان ها لذت ببرند، بلکه می توانند از نمای لذت بخش این آبنما بازدید کنند.

تور ارزان دبی

  • نمایش دلفین های دبی

یکی از بهترین مراکزی که در تور ارزان دبی می توانید از آن بازدید کنید نمایش دلفین ها در آتلانتیس پالم می باشد. این مکان یکی از محبوب ترین مکان های شهر دبی است که هر فردی با هر سن و سالی می تواند از بازدید آنها لذت ببرد. بازدیدکنندگان می توانند در کنار دلفین بروند و با آنها شنا کنند و چند عکس یادگاری بگیرند. همانطور که می دانید دلفین ها حیوانات بسیار مهربانی هستند و می توانید در کنار این حیوانات لحظات بسیار خوبی را سپری کنید. نمایش دلفین ها واقعا بیاد ماندنی و لذت بخش می باشد. تور دبی بهترین فرصت را برای بازدید از این مکان برای مسافران به ارمغان می آورد.

برج خلیفه دبی

برج خلیفه دارای ارتفاع 828 متری می باشد و یکی از بلندترین ساختمان های دنیا است. در این برج مراکز خرید، مکان های تفریحی و رستوران ها وجود دارند. مسافران می توانند بر روی عرشه طبقه 124 بروند و از بهترین چشم انداز شهر بازدید کنند. افرادی که می خواهند شهر دبی را از بالاترین منطقه ببینند و شاهد چراغ ها و نمای این شهر در شب باشند می توانند در رستوران ها و عرشه این برج از زیبایی این شهر بازدید کنند و بهترین ساعات را در آن سپری کنند. بازدید از برج خلیفه را در تور لحظه آخری دبی از دست ندهید و از آن لذت ببرید.

  • اسکله ابرا دبی

این اسکله در بخش تاریخی دبی قرار دارد که یکی از بهترین مکان های دیدنی در تور دبی می باشد. مسافران می توانند با قایق های چوبی و سنتی از سواحل خلیج فارس بازدید کنند. مسافران تور دبی از ابرا می توانند تفریح خود را شروع کنند و به سمت گالری های هنر بروند. البته در پایان این تور دریایی می توانید به بازار طلا برسید و از این بازار پر از زرق و برق نیز بازدید کنید. این سفر دریایی تجربه فوق العاده برای مسافرین تور دبی می باشد.

  • سافاری دبی

شهر دبی مملو از بیابان های حفاظت شده می باشد که با تپه های کویری و شنی، گیاهان، پرندگان و خزندگان فرصتی عالی برای تفریح مسافران ایجاد می کند. در این بیابان ها بهترین مدل های ماشین قرار داده شده است تا مسافران بتوانند از لذت رانندگی در این بیابان ها لذت ببرند. بعد از رانندگی می توانید به رستوران ها و کافه های اطراف بروید و از بهترین خوراک های آماده شده در آنها لذت ببرید. البته می توانید هیجان این تفریحات را به اوج برسانید و ساعاتی را به شترسواری در دبی بپردازید. سافاری دبی فرصتی خوب برای لذت از بهترین تفریحات بیابانی می باشد. از این مکان بهتر است در تور دبی خود بازدید کنید و فرصتی خوب برای تفریح داشته باشید.

قیمت تور دبی

  • باشگاه گلف امارات دبی

این باشگاه در سال 1988 شروع به کار کرد و دارای 36 حفره می باشد. در این باشگاه می توان روزها و شب ها بازی کرد و از ورزش های دیگری مانند بدنسازی، تنیس و اسکواش لذت برد. تسهیلات دیگری مانند سالن غذاخوری، فروشگاه لوازم ورزشی، مدرسه مدرن گلف و کافی شاپ در اختیار مهمانان قرار داده می شود. در صورتی که بخواهید می توانید به دوره های مختلف آموزش گلف بروید و از این جلسات برای یادگیری بهتر این تفریح استفاده کنید. این باشگاه یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در تور دبی می باشد.

  • وایلد وادی دبی

یکی محبوب ترین و زیباترین دیدنی های شهر دبی پارک وایلد وادی می باشد. این پارک بین هتل برج العرب و هتل ساحل الجمیرا قرار دارد. در این مکان سرسره ها، ماشین های موج سواری و سرسره های آبی وجود دارد که جذابیت زیادی برای مسافران و گردشگران تور دبی دارد. در این مکان رودخانه ای به طول 360 متر قرار دارد که می توان با تیوپ های مخصوص بر روی آنها شناور شد و از این تفریح مفرح و شاد لذت برد.

مراکز خرید و فروشگاه های دبی

شهر دبی دارای مراکز خرید و فروشگاه های بسیار زیادی است که بهترین فرصت را برای مسافران تور دبی ایجاد می کند تا بتوانند بهترین سوغاتی ها و کالاهای برند را بخرند. این بازارها شامل:

مرکز خرید دبی مال. مرکز خرید دبی مال یکی از بهترین مکان ها برای خرید در این شهر می باشد. در این مرکز خرید می توان بیش از 1200 فروشگاه را مشاهده که هر آنچه که می خواهید در آنها می توانید بیابید. در این مرکز نه تنها فروشگاه های جذاب، بلکه آکواریوم، زمین بازی یخی، بازار طلای دبی، سینما، رستوران های متعدد و رنگارنگ وجود دارد.
امارات مال. این مرکز خرید دارای 4 طبقه می باشد که در آن 630 فروشگاه می باشد. در این مکان می توانید به شهربازی بزرگی که در آن وجود دارد بروید. مجتمع سینمایی و سالن تئاتر نیز وجود دارد. در این فروشگاه ها کالاهای متنوع و برند بسیار زیادی وجود دارد که می توان هر آنچه را بخواهید از آنها بخرید.
مرکز خرید برجمان. مرکز خرید برجمان یکی از مشهورترین مراکز خرید دبی می باشد. در اینجا می توان به سینمای سه بعدی رفت، از خوراک های رستوران های متنوع و از تفریحات متفاوت لذت برد. مساحت این مرکز خرید 74000 متر می باشد که دارای امکانات بسیار زیادی است.
سیتی سنتر دیره. این مرکز خرید در سال 1995 آغاز به کار کرد. 370 فروشگاه در این مرکز وجود دارد که اجناس مختلفی در آنها عرضه می شود. مسافرین و گردشگران تور دبی می توانند هر آنچه که می خواهند را در این مرکز خرید بخرند و از آنها لذت ببرند. بعد از خرید در این مرکز می توان به رستوران ها و کافی شاپ های آن رفت و از بهترین خوراک ها و نوشیدنی های آن لذت برد.

تور ترکیه دلتابان

تور ترکیه پرطرفدارترین تور در ایران است. کشور ترکیه دارای جاذبه های گردشگری زیادی است. از شهرهای مهم ترکیه می توان به آنکارا، قونیه، استانبول و آنتالیا اشاره کرد که مرکز گردشگری ترکیه در این 4 شهر قرار گرفته است. البته شهرهای دیگری در ترکیه وجود دارند که می توانیم از آنها هم به عنوان مکان های گردشگری در ترکیه نام ببریم مانند بدروم، مارماریس و کوش آداسی ولی مهمترین شهرهای گردشگری ترکیه همان چهار شهری هستند که در ابتدا نام بردیم. در اینجا به مکان های دیدنی کشور ترکیه می پردازیم.
کاپادوکیا، یکی از دیدنی ترین مکان های گردشگری ترکیه
کاپادوکیا در آناتولی واقع شده است و محلی است که از نظر تاریخی، جغرافیایی و همچنین فرهنگی دارای جاذبه های گردشگری زیادی است. همین خصلت باعث جذب گردشگران زیادی به این منطقه شده است. از مناطق دیدنی کاپادوکیا که در تور ترکیه دلتابان می توانید از آن دیدن کنید، دره سرخ کاپادوکیا، گورمه، شهر زیرزمینی کایماکلی، موزه فضای باز زلو و معبد اسکی گو موسلر را می توانیم نام ببریم.
برای دسترسی به این مکان ها بهترین کار همراه شدن با تور ترکیه ارزان است. اگر با تور همراه باشید به دلیل تجربه و اطلاعات لیدر مکان های بهتری را مشاهده خواهید کرد. اما اگر به هر دلیلی به تنهایی قصد سفر به این مناطق را دارید می توانید از هر وسیله ای که در دسترس شما قرار دارد استفاده و به این مناطق دسترسی پیدا کنید.

در تور ترکیه از شهر بدروم دیدن کنید

اگر به دنبال یک ساحل زیبا هستید، شهر بدروم را به شما پیشنهاد می کنیم. این شهر در منطقه ساحلی دریای اژه و کشور ترکیه قرار دارد. همچنین دارای 3 اسکله است و مکان های مسکونی و رستوران های شیک و لاکچری دارد. این شهر یکی از شهرهای تاریخی است که در قدیم به اسم هالیکارناسوس شناخته می شد. بدروم در استان موغله، کشور ترکیه قرار دارد. ساحلی که در بدروم می باشد را معمولا به اسم ساحل فیروزه ای می شناسند. این شهر روستاهای شیک و زیبایی دارد و باغ های زیتون، انگور و پرتقال در این روستاها قرار گرفته است. آب و هوای بدروم یک آب و هوای مدیترانه ای می باشد. به خاطر این موضوع جمعیت این شهر در فصول مختلف کم و زیاد می شود...

تور ترکیه ارزان

گره گاه سیده را از نزدیک ببینید

اگر به دنبال یک شهر مدرن تفریحی و یک شهر کلاسیک در کنار هم هستید، سیده این دو شهر را در خود جای داده است؛ همچنین اگر به دنبال چشم اندازی برای دیدن دریا هستید سیده این خواسته شما را برآورده خواهد کرد. این شهر یکی از شهرهای قدیمی دوران روم باستان است و دارای یک آمفی تئاتر و معبد بزرگ می باشد. از مناطق گردشگری سیده می توانیم کوم کوی را مثال بزنیم. این منطقه برای علاقمندان به حمام آفتاب در کنار دریا پیشنهاد می شود. در این منطقه بهتر است از حمام رومی، کلیساها، تالار تئاتر و بازار بازدید کنید. به پارک سیده هم سری بزنید. در این پارک مغازه ها و کافه رستوران های مختلفی قرار گرفته اند و همینطور می توانید از خرابه های قدیمی این شهر نیز بازدید کنید. با تور ترکیه لحظه آخری به راحتی می توانید از سفر خود لذت ببرید و بدون هیچ نگرانی محل های دیدنی و گردشگری سیده را ببینید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.